The Sims

Just nu laddar Jocke ner the sims 2 åt mig. Man har sina perioder med the sims, iallafall jag, när man väl börjat spela spelar man tills man tröttnar och då slutar man ett tag och sen kommer suget tillbaka. ja ni fattar. Nu var det säkert flera år sen jag hade en sån period men ändå, jag blev sugen på att spela sims nu. Lär nog tröttna fortare nu än förr (:

Imorgon åker vi tillbaka till stan iallafall. Jocke jobbar då, så jag kan nörda en massa sims då :) hhaha! Har tänkt gå till polisen då eller på tisdag och fixa det där med min mobil. Sen slipper ni förhoppningsvis mitt tjat om det (bara kanske). Så jag kan som sagt inte nås på mobilen nu, men jag ska försöka skaffa nytt kort och sånt snarast!

Ikväll blir det nog som vanligt lugnt. Får se om vi hittar på nåt speciellt eller vad som händer. Inget planerat än iallafall. Finns inte allt för mycket att göra i lilla Alby. haha! Jag ska nog spela lite sims iallafall :) Ha en bra dag. Hejdå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0