tjugoandra april

Hinns inte alltid med att uppdatera denna blogg jämt. Men ska försöka dra ihop allt jag hunnit med sen senast, vilket faktiskt är en hel del, såååå. Varit långledig från jobbet (8 dagar), helt underbart ju!, firat påsk hemma i alby med middag och massa godis, åkte till tänndalen och fjällen v.15 mån-tors med hela familjen utom Niklas, härligt att åka lite slalom igen, hyffsat bra väder hade vi också, middag i Östavall på vägen hem, en natt hos Malin, tillbaka till stan och jobb igen, lite roliga nyheter från jobbet, fikat med Ida, mer jobb, mat på biteline och american pie reunion på bio med Jocke, Stoffe och Ida, och återigen lite mer jobb. Det var nog det mesta tror jag!

Och imorgon är jag ledig, så då ska jag träffa Jennifer och gå på stan och käka lunch! Kan ju hoppas att det är en sån där bra dag när man hittar massa fynd (vilket typ aldrig händer men), eller nåt kul i alla fall. Nu; sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0