tjugofemte april

Igår var jag en sväng på jobbet mellan 07-11. En liten introduktion på det som komma skall. Spännande! När jag kom hem åkte jag och jocke och träna. Hem och duscha, käka lunch och sen åkte jag in till stan för att träffa Jennifer en sväng! På kvällen kollade jag och jocke på filmen red riding hood, kanske inte världens bästa film men nu har jag fått sett den i alla fall. haha.

Annars har jag en såndär härlig känsla i kroppen just nu. Det mesta känns roligt och positivt. Förjävla härlig känsla så vi får hoppas att det håller i sig! Kanske resulterar i en massa bra saker. Idag ska jag även iväg och klippa och färga mitt barr, känns skönt att få bli fräsch i hövve igen också. Jo,men lön idag också ju! Uuuunderbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0