tjugonionde april

Igår blev det först jobb till tre, när jag kommit hem kom Patrik och Malin hit och hÄngde. När Jocke kom hem från sin fisketur åkte vi och käka pizza på marco polo. Sen på kvällen gick jag, Malin och Patrik på bio och såg the Avengers (Jocke hade sett den dagen innan). Riktigt bra film! Gott med biochips och biopopcorn också. Malin tog nattåget hem eftersom hon skulle jobba idag, men Patrik sov över här. Så idag har vi bara tagit det lugnt och varit på birsta en sväng. Han åkte precis hem, så jag tog täcket och la mig i soffan. Jocke slutar jobbet fyra, så det blir väl till att kanske laga nån mat och sen se massa serier ikväll. Inte mer. Härliga söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0