tionde juni

Jag har varit ledig sen i onsdags, förstå hur skönt det har varit. Efter väldigt mycket kvällsjobb så har det varit underbart. Bara sex jobbveckor kvar nu, sex veckor med mycket kvällar och helger, så min semester börjar bli lite efterlängtad. Snart kan man nog börja räkna ner. Snart..

Igår var jag på stan med Maria hela dan typ. Efter några timmar blev vi hungriga, så vi gick och köpte oss en varsin sallad och satte oss efter ån och käka. Finväder också. Satt och snackade ett tag innan vi begav oss hem igen. Var ju cruising i stan på kvällen, så jag och Jocke åkte dit en sväng och kollade med pappa som också var där. Åkte väl hem runt elva (för Jocke frös ihjäl), pappa fick sig lite kaffe och sen kom mamma hit och dom for hem.

Har ju självklart haft för mig en massa andra trevliga saker också nu när jag varit ledig. Men det känns liksom så jobbigt att få ner allt här såhär i efterhand, så jag skiter i det. Det får ni leva med helt enkelt. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0