tjugosjätte maj

Igår blev det först jobb till tre. Sen mötte Maria upp mig på maxi så handlade vi inför kvällen, åkte en sväng på systemet också. Måste jag säga att det var asmycket folk ute på birsta igår? Nä. Sen for jag hem och duscha innan jag åkte bort till Maria. Vi gjorde asgod mat och kladdkaka med jordgubbar och grädde till efterrätt! Drack massa vin, gjorde oss iordning och sen åkte vi in till stan, hamnade på allstar. En himla trevlig kväll blev det!

Sen glömde jag visst bort att ta ut mina linser innan jag gick och la mig, vaknade klockan sex och insåg att jag inte tagit ut dom och måste göra det. Sagt och gjort liksom, dock väldigt torra och halvsvåra att få ut, satt nästan fast ju, hahaha. Stackars mina ögon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0