trettonde maj

I torsdags åkte jag och pappa till dalarna för att köpa bil till mig. Vi stannade i Järsvö på lill babs café och tog oss en varsin räkmacka till lunch, hur stora och goda som helst! Stället där vi köpte bilen låg bara fyra mil från Avesta, så vi passade på att  åka och hälsa på farmor och farfar också. Var väl i Avesta runt fem, så åt vi pannkaka när vi kom fram. Vi bestämde oss för att sova över där till fredag, så på kvällen kom Madde och Sara förbi en sväng och fika och kolla på let´s dance. Kul att få träffa alla igen! Sen på fredag åkte vi hemöver runt nio på morgonen, eftersom jag började jobba fyra. Så vi tog en varsin bil hem och pappa fick visa vägen så jag åkte efter hela vägen!

Såå, nu är jag alltså med bil. Känns hur bra som helst, min alldeles egna lilla audi! Sen måste jag säga att jag har världens bästa pappa som ställer upp och följer med på en så lång resa på så kort tid! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0