sjätte september

Man kanske ska försöka att ta upp bloggkarriären igen. Ännu ett försök skadar väl inte (snart kan vi börja räkna "jag-ska-börja-blogga-igen-inlägg", haha). Eller så kanske man ska ge sig på twitter eller nåt sånt modernt, vi får se vad det blir av det. 
 
Ja men i alla fall då så är ju sommaren över. Tog mig igenom fyra rätt så tuffa veckor på jobbet med mycket kvällar och jobb flera helger i rad innan jag fick min efterlängtade semester. Jag lovar, den var väldigt efterlängtad! Började min semester med en helg i Östersund och storsjöyran, sen for vi hela familjen utom mamma och Niklas till Rättvik och CCW, tältade, kollade massa raggarbilar, grilla och levde campinglivet i några dagar innan det var dags att bege oss hem igen. Spenderat mycket tid hemma i Alby och bara varit och tagit det lugnt. Har även hunnit med och spenderat tid med mina vänner och bara njutit av att ha semester. Kort och gott. Nu är jag inne på min tredje jobbvecka, så nu är man tillbaka till vardagen igen.
 
Lite förändringar är också på gång, vi håller på och kollar på lägenheter. Dags att flytta till något större nu, men jäklar vad svårt det är. Jag älskar ju att kolla på lägenheter bara för att (även om man inte ska flytta), men nu när man verkligen ska flytta så blir det lite halvjobbigt faktiskt. Man vill ju hitta den där perfekta lägenheten och flytta in på en gång men riktigt så lätt är det inte kan jag lova. Håll alla tummar att vi hittar den perfekta snart! 
 
Nu har jag suttit och skrivt det här inlägget på min iPad (som jag ju fick av Jocke bara sådär, världens bästa) så ni förstår hur långt tid det här inlägget har tagit att skrivit..

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hare tagit så lång tid för dig att skriva äre ju såklart värt en kommentar;) Skoj att du börjar blogga igen! Jag läser - det vet du. Ska bli superspännande att följa din resa till att hitta drömboendet. (Fast det gör ja förhoppningsvis irl mestaste o inte här);)

2012-09-08 @ 08:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0