tjugoförsta september

Fredag och ledig idag. Började med en morgonpromenad, ja jag har börjat med sånt nu också. Tanken med det är väl att komma igång och röra på sig och sluta vara så fruktansvärt lat som man faktiskt blivit. Sen kanske man hittar tillbaka till lusten med att åka på gymmet nån dag i veckan också, men vi börjar sakta men säkert. (Ska väl försöka att äta lite bättre också.) Ja vi får helt enkelt se vart det här tar mig och om det håller i sig.
 
Sen tog vi även tag i städningen här hemma, så nu är det gjort också. For in till stan en sväng, sen har jag bara legat och kolla på tvprogram som jag missat i veckan. Precis ätit egna köttbullar och stuvade makaroner till middag, så jävla underbart gott var det. Resten av helgen hittar ni mig på Ica Maxi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0